Szukaj

Koszyk

Kategorie

Filtruj wg ceny

Etykiety farmaceutyczne

W procesie wytwarzania leków recepturowych nie może zabraknąć odpowiedniego oznakowania, zgodnego ze standardami prawnymi dla produktów aptekarskich. Etykiety farmaceutyczne to ważny nośnik informacji o składzie i zastosowaniu leku. W ofercie sklepu AmaPack znajdziesz zestaw różnorodnych etykiet opracowanych w odniesieniu do najczęściej zgłaszanych potrzeb naszych klientów.

Czytaj więcej

Kluczowym aspektem na etapie wytwarzania etykiet staje się gwarancja wytrzymałości na rozerwanie, połączona z odpornością na kontakt z tłuszczami, olejami czy wilgocią. Etykiety farmaceutyczne wchodzące w skład oferty AmaPack posiadają wszelkie niezbędne atesty dopuszczające ich użytkowanie w środowisku bezpośredniego kontaktu z żywnością. Etykiety AmaPack pozostają bezpieczne dla zdrowia i wolne od szkodliwych składników chemicznych. Ze względu na łatwość użytkowania, w ofercie AmaPack zamieszczamy przede wszystkim samoprzylepne etykiety farmaceutyczne. Produkty AmaPack doskonale łączą walory użytkowe z nietuzinkowym wyglądem. Projekt graficzny każdej etykiety zawiera jasne wskazówki wizualne, pozwalające na błyskawiczne odczytanie komunikatu. Klasycznym przykładem są etykiety farmaceutyczne z „trupią główką”, służące do oznakowania produktów niebezpiecznych. Posiadamy również etykiety z nadrukowanym napisem „zmieszać”, „przechowywać w chłodnym miejscu”, czy „chronić od światła”.

Torby na leki

Katalog produktów AmaPack zawiera torby na leki termolabilne, wykonane z folii aluminiowo-polietylenowej. Każda torebka na leki posiada wbudowane zamknięcie strunowe, zapewniające pożądany stopień szczelności i łatwość otwarcia opakowania przez użytkownika. Nasze torby na leki skutecznie hamują wzrost temperatury preparatów przechowywanych w lodówce, dzięki czemu można je bezpiecznie przetransportować po zakupie.

Jako producent opakowań farmaceutycznych, koncentrujemy się na dostarczaniu naszym klientom kompleksowej oferty zbudowanej na fundamentach jakości, funkcjonalności i konkurencyjnej ceny.